Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi
Türk Telekom (NETVİS) bünyesinde görevlendirilmek üzere Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi istihdamı yapılacaktır.
İŞ TANIMI;
Şirket bünyesinde, Kobi segmentindeki müşterilere Türk Telekom Ürün ve servislerinin verilen hedefler doğrultusunda telefonda satışını yapacak/ satış randevusu alabilecek.
ARANAN NİTELİKLER;
• Telefonda satış konusunda kendine güvenen,
• Ses tonu ve diksiyonu düzgün,
• Müşteri odaklı bakış açısına sahip,
• Telefonda ikna ve iletişim kabiliyeti yüksek,
• Motivasyonu yüksek, zaman yönetimi konusunda hassas,
• Analitik düşünebilen, dikkatli ve ayrıntılara önem veren,
• Yoğun çalışma temposuna ayak uydurabilecek,
• Takım çalışmasına yatkın,
• MS Office uygulamalarına hakim ve iyi derecede excel kullanabilen,
• İstanbul Anadolu yakasında ikamet eden.
Başvuru: remziye.copur@uskudar.edu.tr
NOT: Hangi ilana başvurduğunuzu e-mail gönderirken lütfen belirtiniz.