Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi

 

Türk Telekom (NETVİS) bünyesinde görevlendirilmek üzere Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi istihdamı yapılacaktır.

 

İŞ TANIMI;

Şirket bünyesinde, Kobi segmentindeki müşterilere Türk Telekom Ürün ve servislerinin verilen hedefler doğrultusunda telefonda satışını yapacak/ satış randevusu alabilecek.

ARANAN NİTELİKLER;

• Telefonda satış konusunda kendine güvenen,

• Ses tonu ve diksiyonu düzgün,

• Müşteri odaklı bakış açısına sahip,

• Telefonda ikna ve iletişim kabiliyeti yüksek,

• Motivasyonu yüksek, zaman yönetimi konusunda hassas,

• Analitik düşünebilen, dikkatli ve ayrıntılara önem veren,

• Yoğun çalışma temposuna ayak uydurabilecek,

• Takım çalışmasına yatkın,

• MS Office uygulamalarına hakim ve iyi derecede excel kullanabilen,

• İstanbul Anadolu yakasında ikamet eden.

 

Başvuru: remziye.copur@uskudar.edu.tr

NOT: Hangi ilana başvurduğunuzu e-mail gönderirken lütfen belirtiniz.