BAHAR DÖNEMİNDE UYGULAMAYA ÇIKACAK OLAN 2.SINIF SHMYO ÖĞRENCİLERİNİN DİKKATİNE!!

2017-2018 Bahar Dönemi Alan Uygulamalarına Kariyer Merkezi tarafından yerleştirilmek isteyen öğrencilerin bölümlere göre ayrılmış evrak listeleri aşağıda belirtilmiştir.

 

  1. AMELİYATHANE HİZMETLERİ, ANESTEZİ, BİYOMEDİKAL CİHAZ TEKNOLOJİLERİ, DİYALİZ, FİZYOTERAPİ, PATOLOJİ, TIBBİ GÖRÜNTÜLEME TEKNİKLERİ, RADYOTERAPİ, TIBBİ LABORATUVAR, SAĞLIK KURUMLARI İŞLETMECİLİĞİ

Bahar Dönemi Uygulama Yerleri Belirlenmediğinden Gerekli Evrak Listesi Öğrencilerin Uygulamalarında Eksik Gün Yaşamamaları İçin Genel Bir Bilgilendirmedir.

GEREKLİ EVRAKLAR
  1. SGK Belgesi ( öğrencilerin @st.uskudar.edu.tr uzantılı maillerinde bulunmaktadır. Eski tarihli evraklar mezun olana kadar geçerli sayılmaktadır.)
  2. Nüfus cüzdanı fotokopisi
  3. Sağlık raporu (Sağlık tarama prosedürü kapsamında belirtilen tetkik ve muayeneler yapılmış olacak, Ağır ve tehlikeli iş yerlerinde çalışabilir cümlesi olacak. )
  4. Okulumuzda düzenlenen İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitimi katılım belgesi. ( Katılım Belgesini kaybedenler ya da eğitime katılmayanlar duyurulardan yeni eğitimin tarihi hakkında bilgi alabilirler.)
  5.  HBsAg, anti-HBs, anti-HAV IgG(Çocuk Hastalıkları,Enfeksiyon Hastalıkları ve Diyetisyenlik bölümünde staj yapacak öğrencilerden istenecek) anti-HCV, anti-HIV, Hemogram, AST, ALT, Üre, Kreatinin, Glikoz,
  6.  Göz muayenesi, psikiyatri muayenesi sonuçları,
  7.  Odyometri sonucu(Sterilizasyon,Laboratuvar ve Yoğun Bakım Ünitelerinde staj yapacak öğrencilerden istenecek)
  8. Akciğer grafisi raporu,
  9.  Bölüm Bazlı istenen ek tetkik ve benzeri belgeler
    1. Radyolojide staja başlayacaklardan; yukarıdaki 6 belgeye ek olarak periferik yayma, tiroid fonksiyon testleri, dermatolojik muayene sonuçları,
    2.  Ameliyathane bölümünde staja başlayacaklardan; yukarıdaki 6 belgeye ek olarak solunum fonksiyon testi sonuçları,
    3.  Patoloji Laboratuvarında staja başlayacaklardan; yukarıdaki 6 belgeye ek olarak periferik yayma ve  solunum fonksiyon testleri sonuçları.

 

Yukarıda bulunan evrakların tamamı için öğrencilerimiz öğrenci belgeleri ile İstanbul’da bulunan devlet hastanelerinde ÜCRETSİZ olarak tetkiklerini yaptırabilirler.

 

  1. TIBBİ DOKÜMANTASYON VE SEKRETERLİK, SOSYAL HİZMET, YAŞLI BAKIM, ENGELLİ BAKIM VE REHABİLİTASYON

GEREKLİ EVRAKLAR
  • SGK Belgesi ( öğrencilerin @st.uskudar.edu.tr uzantılı maillerinde bulunmaktadır. Eski tarihli evraklar mezun olana kadar geçerli sayılmaktadır.)
  • Okulumuzda düzenlenen İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitimi katılım belgesi. ( Katılım Belgesini kaybedenler ya da eğitime katılmayanlar duyurulardan yeni eğitimin tarihi hakkında bilgi alabilirler.)

 

  1. İLK VE ACİL YARDIM

Komutaların planlamış olduğu eğitimlere katılım zorunludur. Planlanan eğitimlere katılmayan öğrencilerin uygulamaları iptal edilecektir.

GEREKLİ EVRAKLAR
  • Öğrenci Belgesi (3 Nüsha) = E-Devletten temin edilebilir
  • Danışman hoca onaylı ‘’Staj Başvuru Formu’’ (3 Nüsha) = Kariyer Merkezi internet sitesinden temin edilebilir.
  • Nüfus Cüzdanı Fotokopisi (2 Nüsha)
  • SGK Belgesi ( öğrencilerin @st.uskudar.edu.tr uzantılı maillerinde bulunmaktadır. Eski tarihli evraklar mezun olana kadar geçerli sayılmaktadır.)
  • Okulmuzda düzenlenen İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitimi katılım belgesi. ( Katılım Belgesini kaybedenler ya da eğitime katılmayanlar duyurulardan yeni eğitimin tarihi hakkında bilgi alabilirler. Başka bir kurumdan alındıysa geçerlilik süresi içerisindeyse verilebilir.
  • Öğrenci adına ait Halk Bank Hesap No

 

ÖNEMLİ NOT : 

  • Öğrenciler SGK işe giriş bildirgelerine ‘’…….@stu.uskudar.edu.tr’’ uzantılı mail adreslerinden ulaşabilirler. Mail adresi için detaylı bilgiyi Bilgi İşlem Departmanımızdan edinebilirler.
  • Stajyer öğrencilerin 20.06.2012 tarih ve 6331 sayılı İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunun 14 üncü maddesinin 2 inci fıkrası gereği işletmede yaşayacakları olası iş kazalarında en geç 3 (üç) gün içerisinde Sosyal Güvenlik Kurumuna bildirimleri ilgili sağlık tesisi tarafından yapılmalı ve ilgili okul müdürlüğüne bilgi verilmelidir.